Dags att börja inse

Det är dags för mig att börja inse att jag är människa. Jag är ingen superkvinna. Höga krav är alltid något jag ställt på mig själv och jag är duktig på att puscha mig själv till en gräns som inte är rimmlig. Men nu får det vara slut på prestationsångest och panikattacker. Det är dags att börja lyssna på kroppen och bli kvitt magont och total orklöshet. Det är dags att inse att jag är förjävligt duktig
• även om jag inte tar studenten nästa år som var mitt mål
• även om jag inte går ut med A´n i alla ämnen
• även om jag inte tar det där körkortet innan vintern
• även om jag inte väger 55 kilo
Jag är bara människa.

Kommentarer
Postat av: Lina

SV; Tack!

Jag suger rätt mycket på att höra av mig jag också.. Men har du lust så får du gärna säga till någon gång när du är hemma och inte har något bättre för dig så kanske vi kan ta någon fika eller något? :)



Och du Josefine, du är GRYM, kom ihåg det!

kramar

2011-09-25 @ 21:47:43
URL: http://gammalvana.blogg.se/
Postat av: DIYS

Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3

2012-09-19 @ 14:16:12
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0