Smart drag

Det är mycket i detta land som är lite udda. Lite konstigt. Första gången jag fick syn på en av denna höll jag på brista ut i skratt. Nog för jag sett chipsautomater, ni vet sådana som finns för tuggumin men nu istället var fyllda med chips men kondomautomater?
Men sen började jag tänka. Det här är ju genialt. Tänk vad många (speciellt ungdomar) som tycker det är bland det pinsamaste dom vet att stå vid disken på Apoteket eller i kassan på ICA och köpa kådisar. Hur många hoppar istället bara inte över det och chansar istället?
För några månader sedan när jag var ute på promenad stod en kille och skyndade sig att kasta i mynt, kollade över axeln utifall någon såg honom. När jag gick förbi med lilla P i vagnen och han såg mig förändrades hans ansikte till en skär röd färg. Jag log mot honom, gick vidare, visade att jag var totalt ointresserad av vad han nu köpte, för det har jag ingenting att göra med.

Dock förstår jag om folk skulle skrattat åt mig där jag stod och försökte ta kort på en kondomautomat ur bra vinkel med en jollrande 1 (snart 2) åring i barnvagn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0