Picknick i parken med pannkakor

Jag har gjort något riktigt dumt. Något jag ångrar djupt. Jag har lovat tjejerna att vi ska gå till parken på picknick...med pannkakor som mellanmål. Redan när jag lovade picknick gjorde jag något dumt. Men sen att vi ska ha med oss pannkakor? VAD HAR JAG GJORT? Jag kan ju inte steka pannkakor. Jag kan laga grytor, göra soppor från grunden och baka himmelska tårtor (typ) MEN jag kan inte steka pannkakor!
Men...det här ska nog gå bra ska vi se. Kameran följer i alla fall med så jag får tillfälle att föreviga vissa stunder, om det än så är med tre kladdiga barn som äter brända pannkakor eller på den röda blomman i fönstret haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0