Öl ska väl vara bra för håret?

Igår när vi stod och tittade på JJ i en halvfull park så kände jag plötsligt något kallt hällas över mig från huvudet och ner på ryggen. Vänder mig om och där står en kille med ölglaset i handen och skäms, över att han råkat spilla halva ölglaset på mig.
Om jag blev förbannad? Skrek han i ansikte? Tog min öl och hällde över honom? Nej. Jag log, sa att det var okej, det var en olycka och att han inte skulle bry sig mer om det.
När jag vänder mig om ställer han sig och börjar borsta bort ölen från hår och kläder (inte för att det går precis ;)) och hela kvällen kom han ett par gånger och bad om ursäkt.
En del skulle bli skitförbannade, men visst, inte är det kul att få öl i håret och på rentvättade kläder men hey, olyckor händer, och öl ska väl vara bra för håret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0