...ner faller regnet spolar spindeln bort...upp stiger solen, NOT!

God morgon!
Här har vi haft morgon sen tjugo i sex imorse och inte blir det bättre av att dagens väder är REGN! Är det något man blir bortskämd med här nere är det sol och vackert väder, i alla fall de senaste veckorna, så när regnet kommer slukar marken åt sig medans vi människor genast blir lite gråare.

Men inga sura miner här nu. Det regnar. Vagnen har regnskydd. Antwerpen har butiker. Nej jag kan inte bara sitta inne en hel dag till, jag skulle bli galen, så efter frukost tar jag och P vagnen in till Antwerpen och ska försöka fixa ett nytt minneskort till kameran, jag blir galen på alla dessa "defekter" dom påstås ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0