Måndagsbestyr

Redan strax efter klockan nio imorse lämnade vi huset och gav oss ut i ett lagomt varmt men soligt Belgien, tror lilla P njöt lika mycket som jag! Vi promenerade ner till torget där marknaden hålls på fredagar, tänkte hitta en lite längre väg till parken så man får röra på sig ordentligt. Vi gick, gick, gick och gick...tills jag insåg att jag gått lite för långt. Nu snackar vi en halvtimme här i raskt tempo. Men men, helt vilse var vi inte och vi kom fram tillslut, än om något senare än vad jag trott. Där åkte vi kana, byggde sandslott, eller ja, jag byggde, P rev sönder. Gungade och njöt av sol tills en odör kom från blöjan hans och vi begav oss hemåt
.
Lunch har intagits och P sover skönt i sängen och jag sitter och försöker få iväg ett mejl till mamma...vilket det går sådär med när saker och ting inte vill sammarbeta. Snart ska lilleman väckas och jag tror vi tar en vända till parken igen innan tjejerna kommer hem vid fyra!
Mitt fina sandslott innan P´s små händer kom och saboterade...
...och efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0