Jag bjuder till

Med (sol)brillor som blir lila i soljuset vilket jag inte alls tänkte på när jag köpte dom som nödlösning på grund av min klantighet, bjuder jag till och visar troligtvis den enda bild på mig som jag kan känna mig någorlunda okej i. Men, det är inte lätt att ta självpoträtt med en stor klumpig kamera med vinden i håret och en 2-åring bakom ryggen. Men detta blev resultatet. Här har ni mig. Dalkullan, som egentligen inte får kallas dalkulla, som är lite knasig och väl spontan ibland...som har en sne framtand och smilgrop på höger kind, som längtar hem till sin lillebror att bröstet gör ont.
Här har ni mig.

Kommentarer
Postat av: Robban

Riktigt snygg bild! :)

You look great!

2011-05-24 @ 23:52:50
URL: http://robertqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0