God Morgon Lördag

God morgon!
Här har det varit morgon läääääänge och idag kan inte ens kaffe bota tröttheten som infunnit sig i min kropp. Nu längre spelar det ingen roll om jag lägger mig åtta-nio, kroppen är så slut mentalt att det inte finns mycket som lockar längre, bara tanken av att jag snart (äntligen) är hemma.
Klockan är halv nio och en skuggtemp på 23 grader visas, inte helt fel. Förra helgen hade vi grillning för M som fyllt fem och lilla P lyckades då smeta ner hela mig med choklad på min nya fina vita klänning från HM. Om det går bort? Nej! Och inte gör det saken bättre att den endast får tvättas i 30 grader. F*N!

Kommentarer
Postat av: Alex

Hejdär, jag har faktiskt medvetet inte berättat vart jag jobbar pågrund av allt negativt jag ibland råkar skriva om företaget. Men om de verkligen vill veta så jobbar jag på McDonalds i Borlänge, som faktiskt är Sveriges största restaurang! :-)

2011-05-22 @ 13:20:59
URL: http://alexdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0