Torsdag

Så var vi där igen. Dagen då M åker. Tjejerna är lediga från skolan både idag och imorgon så nu hoppas jag få en sänk från ovan med lite extra krafter. Även fast dagarna går fortare när M inte är hemma så är det rätt skönt att ha henne här nu. Nu säger jag inte att jag någonsin tyckt det varit jobbigt när hon varit hemma men det har gått fortare om dagarna, när det bara varit jag och P, när vi åkt till Antwerpen och gått i paken eller bara tagit en promenad genom byn.
Imorgon är det 5 veckor kvar tills jag åker hem. Imorgon eller på lördag. Just nu är jag inne i en period då jag inte vill annat än hem. Hem hem hem.
Nu ska jag läsa lite ur boken BLONDE av Joyce Carol Oates och vänta på att resten av familjen kommer hem efter en tripp till ett öppet apotek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0