Tog mig ut ikväll igen

En timme. 23 grader var det när jag startade. 14 när jag kom hem. Springer mer och mer, skönt att se att konditionen förbättras så snabbt, känns lite lättare efter den där timmen om kvällarna. Den där timmen med massa hög musik och bara...jag. Fast knäna och höfterna tar mer stryk än jag vill inse. MEN! Vill man vara fin får man lida pin och ska jag visa mig i Sverige om drygt 4 veckor ja då är det bara att röra på fläsket!
Heller har jag nog aldrig uppskattat regn så mycket som jag gjorde idag, åhh va skönt det var när det kom nu på slutet. Var så roligt att se hur alla som åkte förbi i bilar tittade med sorgsen blick på en, precis som om dom tyckte synd om en, men oj oj oj vad jag njöt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Duktig flicka/mamma

2011-06-08 @ 10:01:07
Postat av: Lina

SV; Tack! <3 Mår bättre nu så jag tror att jag klarar mig från magsjuka :)

2011-06-08 @ 14:59:50
URL: http://gammalvana.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är FIN josse!!! Och bra, du kan ju ta med mig ut när du kommer hem! :)

2011-06-08 @ 20:10:42
URL: http://ejohansson.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0