Se men inte röra!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det sista vi gjorde i lördags var att följa med killarna till…ja jag vet inte vad jag ska kalla det. De beskrev det som äldre män och kvinnor som gick dit i hopp om att få gå hem med något yngre och huvudsaken till att de åkte dit var för att få sig ett gott skratt och oj det fick vi! En kille som var med flörtade på med damerna som tog honom på allvar medans vi andra hade väldigt roligt ;)

När jag stod på golvet bland svettiga män som såg ut som de aldrig sett tjejer förut (förlåt om jag låter brutal nu) och damer med på tog för mycket parfym kom en man i 50 års åldern fram och började ta mig i handen, handen under hakan, handen på rumpan, handen på midjan, obekväm skrattade jag lite och drog mig mot J  som jag träffat tidigare på kvällen. Jag kanske är töntig men jag blir så obekväm, kallsvettig och rent ut sagt panikslagen i sådana situationer. Snabbt slängde J upp armen runt axlarna och drog mig intill sig, förklarade för mannen att jag var med honom, vilket mannen inte alls köpte eftersom ”jag nyss stod ensam”. Puss i pannan, armen runt midjan, ihop flätade fingrar och jag stel som en pinne köpte han det tillslut.

Tacksamheten var stor. Vem som helst får titta, det är inte förbjudet, men rör mig inte!

(Det är en annan femma när man vet vem personen i fråga är)


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

JOSSAN, Han den där J var ju förjävla söt!!!!!!!!!!!!! Avis blir man ju!!!

2011-06-14 @ 02:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0