Lördagen i bilder

Redo för avfärd hemma hos K. Jag kan inte le på beställning, det är bara så. Jag ser obekväm ut i situationen, vilket jag också är, men hey kanske ska ta och bli modebloggare. Nu ska ni få min så exklusiva utstyrsel. Klänning: H&M Leggins: H&M Kofta: H&M Väska: H&M Skor: New Look
Om jag handlar alla mina kläder på H&M? Här nere i alla fall!


Uppe sedan halv sex på morgonen och hade hunnit med både matkrig vid lunch och shopping i Antwerpen. Rätt sliten. Här måste klockan ha närmat sig två och tröttheten tog ut sin rätt...och kanske det där glaset med öl också...I bakgrunden skymtar vi  J som var en räddare i nöden senare under kvällen!



Att den här bilden togs kom jag inte ens ihåg haha. Le på beställning är inte riktigt min grej. Herremingudskapareiuniversum, skelögd och allt. Nej. Får nog ta och öva på det där...
Strax härefter tog lördagens festligheter slut för mig. Vilken kväll. Bring me back! Log log och log lite till vad var jag gjorde i taxin hem. Jag var glad. Så glad. (INTE PÅ GRUND AV ALKOHOL MINA VÄNNER ;))
En kväll som var den mest fantastiska sista-gången jag kunde få. Nu visar det sig dock att jag ska ut och få ha roligt på lördag igen men, oj vilka minnen av fina människor jag kommer bära med mig hem till Sverige, speciellt fina K som varit snäll och dragit med mig ut och låtit mig följa med många gånger!


Kommentarer
Postat av: Kristin

men hallå!? klart att du kan följa med! vi är väl kompisar? ;) ses imr

2011-06-15 @ 21:43:00
URL: http://stinainlove.blogg.se/
Postat av: Emma

vad fin du är Josefine!!! :)

Vad äre för snygg kille på andra bilden då?!! ;)



/tog du bort min tidigare kommentar??

2011-06-17 @ 20:16:35
URL: http://ejohansson.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0