Köpte en fin vit klänning

'
För ett par veckor sedan köpte jag en fin vit klänning från HM´s kollektion conscious collection. 300 spänn, inte så farligt. Sådär fint gräddvit med spets/I-don´t-know upptill, jättesöt verkligen! Men. Så hade vi fest för M, och kvällen avlutades med chokladätande i soffan med lilla P i mitt knä, Och innan jag förstod varför han satt och tog på mitt lår hade jag hela klänningen full med choklad, för honom var inte det här en fin klänning, nej det var en handduk/trasa/wetwipe/whatever! Naiv som jag är så trodde jag ju självklart att dessa fläckar skulle gå bort! Tji fick jag!
Min fina vita (nu med chokladfläckar här och var) klänning!

Kommentarer
Postat av: Robban

Ajdå :/ va trisst...

2011-06-02 @ 15:11:42
URL: http://robertqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0