Allt är bättre än inget.

Sex är det nya fem, det tackar vi för, man får vara nöjd med den extra timmen man får, allt är bättre än inget!
Lördag. Ikväll ska jag ut och leva lite. Ta ett glas eller två (troligtvis cola) med K i Brasschaat, välbehövligt. Se folk, höra vad motparten säger, sitta ner i lugn och ro utan att behöva oroa sig var barnen sticker och inte tänka på vällingflaskor som ska blandas och diskas, tänder som ska borstas och blöjor som ska bytas. Sen om det är på en pub i Brasschaat eller just nu skulle jag nöja mig med en skokartong på soptippen.
Regnet det öser ner, tyvär utan någon sol som går upp och ner. Energin börjar tryta och tjejerna har fått för sig för att inte lyssna alls idag, gode gud om du finns, ge mig styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0