All good thing´s comes to an and, så även vädret

I april/maj var vädret underbart och vi njöt av 25 varma grader, stekande sol och blå himmel. Så kom Juni. Sommaren kunde börja på riktigt, eller? De senaste veckorna tycker jag grå himmel och regn är det enda vi haft med små glimtar av sol då och då. Sen kan jag väl hålla med om att jag kör lite dubbelmoral och klagar när "det är för varmt" och nu när det är kallare klagar jag att det är "för kallt", men det är sån jag är, tyvär.
Fin fint väder är det i alla fall nu men jag tvivlar på att det kommer hållla i sig för att göra någon utflykt under dagen, får se om vi trotsar vädergudarna i alla fall och ger oss av in till Antwerpen för att köpa en parfym jag totalförälskat mig i, sen, måste jag ha köpstopp, kommer aldrig få med mig allt till Sverige annars!

Såhär vackert var vädret för en månad sedan, var tog det vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0