Det här med presenter

Idag fyller en tjej jag känt sedan barnsben 18 år. Myndig. Det är stort. Igår var vi iväg för operation "Köpa present", något jag hatar sålänge personen i fråga inte specifikt berättat vad den vill ha. Så där irrade vi runt. Ringde mamman som inte heller hade någon aning om vad vi kunde hitta på. Det är svårt sånt där. Skitsvårt. Det spelar ingen roll om det är tjej/kille ung/gammal, alltid lika svårt när svaret man får är "Jag vet inte vad jag önskar mig". Men. Jag är likadan. Oftast vet jag inte, eller kommer på när det inte alls är dags att önska sig. Om 2,5 vecka är det min tur. Så nu jäklar ska en detaljerad önskelista skrivas så jag kan bespara någon stackare detta moment ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ännu ett tack för presenterna jag fick, kommer att användas mkt, det vet jag redan nu! :) Och tack för att ni var med och firade min 18 årsdag! <3



/jag vet redan vad jag ska köpa till dig! ;P

2011-07-24 @ 21:43:55
URL: http://ejohansson.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0