Dafalgam, my saviour!

Sen i måndags har jag dragits med halsont och lite feber så gott som var dag. Igår kväll var hemsk och idag har halsen kännts allt annat än bra så jag fick L till att ringa och boka en tid hos husläkaren. 260 spänn fattigare och diagnosen, virus. Skönt på ett sätt, att det inte är bakterier och antibiotika behövs. Men ändå, hade det varit bakterier och jag hade fått pencellinet hade jag troligtvis mått mycket bättre redan imorgon, nu kan jag bara vänta ut skiten!
Läkaren gav mig dock rådet att ta Dafalgam (vårat alvedon) var fjärde timme nu tills smärtan gett med sig så nu hoppas vi på en smärtfri natt och tar nya tag inför morgondagen!
Bild tagen i tisdags, mot de Meir i Staden jag hatar att jag älskar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0