47 minuter

Snart är dagen med det stora D:et här. 10 Augusti. 18 år. Finally!

Kommentarer
Postat av: Annah

Hej, kul att du läst bloggen länge och ska börja på korr! Jag meddelade ingenting att jag ville läsa snabbare, för det skulle bara bli tufft att ha lovat en löfte som man kanske inte skulle klarat hålla. Mentor var rädd hela tiden att man inte skulle klara ett visst poäng innan terminens slut, men han märkte sen att han inte behövde vara orolig haha.. Du måste vara medveten om att läsa 3år på 1 år kräver kraft och en väldig pluggdisiplin. Jag fick själv hjälp av mina föräldrar mycket och hade även en syster som jag samarbetade med. Annars tycker jag det var väldigt enkelt och smidigt, man bestämmer ju som sagt helt fritt vilka ämnen och tider man vill göra. Lycka till på skolan! Det kommer nog gå jättebra :D

2011-08-20 @ 15:27:12
URL: http://annahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0