Lite galen ibland

Jag är en tjej som är lite galen ibland, det kan jag erkänna. Lite spontan, en tjej som inte riktigt tänker igenom allt som borde tänkas igenom innan jag tar beslut. I november 2010 gjorde jag det igen. Det slutade med att jag packade mina väskor och sitter där jag sitter idag.
Jag hamnade i landet lagom. Landet där ölen kostar en fjärdedel än hemma, där friturer finns var 10:e meter, landet som är ungefär lika stort som småland men ändå klämer in närmare 11 miljoner invånare. Landet som är så litet men ändå uppdelat i två, landet med den svindyra chokladen.

Ja jag hamnade i Belgien. Fick för mig att jag skulle passa barn. 3 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0